po ostatnich malowanych szaleństwach
dam Wam dziś trochę odpocząć od pochlapanych prac :P

zazwyczaj piszę o tych pudełeczkach, że idealnie nadają się na prezent
i, że można w nich upchać dużo kasy, żeby komuś podarować :P

ale to pudełeczko skrywa coś Wyjątkowego...
albo raczej Kogoś Wyjątkowego...
małego Słodziaka!

Krasnoludka na którego nie mogłam się napatrzeć,
dlatego musiałam go umieścić w środku :)

no więc taka Pamiątka Chrztu Świętego mi wyszła...
jak Wam się podoba?

ps. oczywiście, że pieniążków widocznych na zdjęciu nie dodaję do zamówionego pudełeczka :P




jak oglądam takie pudełka robione przez inne scraperki, to zachwyca mnie ilość dodatków i wszystkiego co tam dają!
ale u mnie to jak z kwiatkami - u kogoś mnie zachwycają, a u mnie.. no cóż :P
moje pudełeczka są jednak bardziej minimalistyczne- ładniej mówiąc - nie przeładowane ..
:)
dlatego idealnie nadaje się ten sTworek na wyzwanie w Zielonych Kotach 
i jeszcze w Scrapandme - toż to jeden, wielki przestronny kwadrat :P

 


Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran